Sunday 10 February 2013

meng'extend' cuti semperna GONG XI FA CAI

assalamualaikum..
sebelom aku mula berletiaq kat blog kesayangann aku nie, nak ucapkan
GONG XI FA CAI kat semua bangsa cina & special utk kawan baru aku yg pemalu tu..
heheeheee

ok2..
nak citerr nie, aku n amiera rasyeedah telah berjanji utk extend cuti kami..
kah33.. kami nak p mek MC..
RM 5 ja kan??heheee
ley la p wat g pasnie..
exceli, aku mlas gila nak blik KMK..
asa nak cuti teruss.. tapi pelajaran perlu d'utamakan kan???
hmmmmm
gpon blik ja KMK, jadual ikut jadual ari selasa..
KOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..
ohhnoooo.. badminton..
letihh kut men.. miera lak tenis..
masing2 malas jadi kita mek kputusan utk extend cuti..
hoooreeeeyyyyyyyyyyyyyy..
yabedabeduuuuu..
kepada sesiapa bdax KMK, silalahh jelez kat aku..kuakuakua..
:D

akhir kata GONG XI FA CAI..
:)

No comments:

Post a Comment