Wednesday 27 February 2013

hidup aku bersemadi bersama novel

assalamualaikumm..
asa mcm dah lama ja aku x updated blog.. rindu sngad2 kat blog aku ni..
napa ek, semakin dkat ngn exam, semakin aku jadi malas..????
kenapaaa???????? aku berada dlm DILEMA..
hahahaaa..
tapi ada satu bab ni yg buat aku rajin.. iaitu N.O.V.E.L.
aku dah habiskan 2 ketui novel..


Hati Kala Cinta..
Pompuan brutal.. wahhh.. syokk bebb.. ;D



Sayanggku Casper..
mmg wat aku asa mcm aku pijak bumi
Paris..





Sekarang aku telah mengkaji novel CINTA KONTRAK..


bez bebbb.. novel tu wat aku asa
mcm nak kawen cepat2..
bkan otak kuningg k,
juz seronok asanya hidup disamping
lelaki yg kita syg..
xpalahh..
jodoh itu rahsia ALLAH..









sampai sni ja lahh coretan ngarut aku..
wassalam.. :))

No comments:

Post a Comment